Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 1, 2010
Image Size
307 KB
Resolution
1928×1835
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,454 (2 today)
Favourites
123 (who?)
Comments
40
×
InuKag: Gender Switch by InuKagomeluvrs InuKag: Gender Switch by InuKagomeluvrs
:iconohohoplz: My randomness strikes again!

Inuyasha: ?!?!?! :wtf:

Kagome: Geez..quit your bitchin' will ya? :roll:



Inuyasha+Kagome(c) RumikoTakahashi
Add a Comment:
 
:iconjdunk1971:
JDunk1971 Featured By Owner Aug 7, 2014
That works quite well.   I like it!   At least someone understands that to genderflip a story, you need to genderflip all the characters.
Reply
:iconkitten-bubblepuff:
Kitten-Bubblepuff Featured By Owner May 28, 2013  Hobbyist General Artist
Inuyasha has boobs. LOL
Reply
:iconinukagomeluvrs:
InuKagomeluvrs Featured By Owner May 28, 2013  Student Digital Artist
LOL! :XD:
Reply
:iconkitten-bubblepuff:
Kitten-Bubblepuff Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist General Artist
Male Kagome: I think I wanna...touch 'em! XD
Reply
:iconnokoda:
Nokoda Featured By Owner Dec 17, 2011
Haha Kagaome looks like Ranma as a guy. xD
Reply
:iconmaymay4321:
maymay4321 Featured By Owner Jul 29, 2011
wow amazing its just like so koooooooooollllllllllll and very interesting i like ur point of view. now all i have left to say is............ randomness rocks \m/(-.-)\m/
Reply
:iconaparnakariattu:
aparnakariattu Featured By Owner Feb 8, 2011
If Kagome was guy he would renamed as Kazuo and Inuyasha is Yahsita and Miroku as Mirai and Sango as Sanosuke would be funny
Reply
:iconinukagomeluvrs:
InuKagomeluvrs Featured By Owner Feb 8, 2011  Student Digital Artist
Lol, that would be funny. :giggle:
Reply
:iconaparnakariattu:
aparnakariattu Featured By Owner Feb 8, 2011
Yeah i know Right

Kikyo as Tsuda
Sesshomaru as Sesshaome
Kohaku as Koharu
Kagura as Kaji (because he fall in love with female Sesshomaru)
and Rin as Rei
Reply
:icon5kyle5:
5kyle5 Featured By Owner Dec 25, 2010
Looks like they went to jusenkyo lol
Reply
Add a Comment: